مـــــــــــلـــــــــك آلـــــــــــمــــــــــــــلــــــوكـ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مش مجرد قصه _(يـوسف)_

3 مشترك

مش مجرد قصه _(يـوسف)_ Empty مش مجرد قصه _(يـوسف)_

مُساهمة من طرف genral-0f-romance الجمعة أكتوبر 10, 2008 3:33 pm

انا بحب دايما اكون مواضيعى بنفسى مش كتير بقتبس

علشان كدا انا اول موضوع ليا هنا هاقوله من نفسى او هاقول على الى بحسه دايما فى فى قصه حب جميله انا بسأل نفسى كتير بس مش بلاقى اجابه وبقول يا ترى انا الى مش عاوز اجاوب ولا انا فعلا مش عارف الاجابه انا بحـــــب ولا لا Question Exclamation

دايما الحب صعب ولا ده مع معظمنا انا الى هاقوله قصه صغيرة بس هاسيبكوا تحكموا عليها انتوا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هو شخص عادى اوى كان بيعيش اليوم بيومه كان يعرف بنات كتير اوى وحطو خطوط كتير تحت اوى من حياته فى كل مكان جامعته مدرسته كنيسته ومن كل مكان هو تواجد فيه ومكانش بيفرق معاه حد منهم يعنى الى يزعل يزعل والى ميكلمهوش تانى براحته كل همه انه يعدى يومه . مكانش فى حد بيعرف يهزر او يضحك اكتر منه هو رقم 1 فى المكان الى فيه ونظرا لمعرفتى الشخصيه بيه ممكن اقول عليه طيب .
تخيلوا كل الكلام ده الى انا قلته .............. Exclamation

الولد ده صحى فى يوم من الايام كان متدااااايق اوى اوى اوى وهو نفسه مش عارف السبب اتصل باعز اصحابه وقاله تعالى معايا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( مش لازم اقول المكان الى راحوه بس يعنى هو مكان اقرب لكنيسه)
راحوا هناك وفطروا وقعدوا يتكلموا مع بعض وكان فى بنت موجوده فى مكان قريب منهم بس مش باين معالم وشها فضلوا يتكلموا عادى ولا كأن فى حد موجود وكان فى بنات كتير فى المكان وشباب ومرة واحده وقع القلم من البنت دى الى كانت بتكتب بيه وقامت جابته وبدون قصد بصت بصه صغيرة على صاحبنا .

خلص الكلام منه ووقف بوقه عن الكلام و مش حس بنفسه اصلا وصاحبه بيكلمه وهو مش معاه خالص هوتقريبا مات عن العالم كله وكل البنات الى حواليه دى اختفت نهائى ومفضلش غير بنت واحده بس تقريبا انتوا كمان عرفينها ......................
ـــــــــ هقف هنا شوية ـــــــــــــــ
اللحظه الى شاف فيها البنت دى لقة فيها نظره دافيه جدا مشافهاش طول حياته من اى حد لقة ملاك موجود قصاده لقة ان الملايكه مش فى السما وبس لقة انه ممكن يكون له قيمه فى العالم ....
ــــــــــ نكمل ـــــــــــــــــــــــــــ

هو لاول مرة فى حياته خايف . طبعا لحسن ترفض تكلمه , بس هو برده لاول مرة قام صلى اطول فترة قضاها فى الصلاة كانت فى اليوم ده ورجعلها تانى راح كلمها بس هو وجد ان البنت دى مؤدبه جدا جدا جدا لدرجه انها مش بتكلم حتى اى شخص حتى لو فى الكنيسه بس هو قدر يقنعها بانه ياخد منها دقيقة وهى مش بتتكلم مجرد بتشاور براسها اه او لا ... المهم ... سمحت لصاحبنا بدقيقة علشان يتكلم ...................

الكلام كان خارج منه وهو بيترعش وخاااااايف اوى وده صدقونى كان لاول مرة فى حياته يخاف ومن مجرد كلمه هو هيقولها والكلمه دى كانت ـــــــ انتى بجد قمر ـــــ واتمنى انى اعرفك اكتر ولو مدايقك انا مستعد اسيب المكان حالا وامشى ــــــــــ هى مرضيتش عليه برده بس هو راح جاب زميلته وقعدها معاها وفضلوا يتكلموا وهى تقريبا شافت في عينيه الخوف وهدته شوية وحسسته انه عادى مع انه مكانش عاااااادى خالص ....

صاحبنا نسى صاحبه ونسى الدنيا وقعد يتكلم معاها عرف اسمها الى كان على قلبه اجمل اسم فى الدنيا وعرف عنها حاجات كتير مكانش يتخيل انه ممكن يعرفها ولو تقولو عليه انه مجنون كان نفسه يقولها من اول دقيقة اتكلم معاها الكلمة الى بتوصل الانسان لاجمل سمات الفرح (( انا بحبـــــــــك )) بس هو قال لنفسه ليه انا كدا هاكون تافه جدا واستنه لغايه اخر ما خلص الكلام ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

كدا كفايه ده الجزء الاول من القصه واستنوا الجزء التانى بس قولولى رائيكوا لحد كدا

رائيكوا فى انسان حب بنت من نظرة واحده بس
genral-0f-romance
genral-0f-romance

مش مجرد قصه _(يـوسف)_ Empty رد: مش مجرد قصه _(يـوسف)_

مُساهمة من طرف بنت البابا كيرلس الثلاثاء أكتوبر 14, 2008 2:59 am

هو انا مقدرش احكم لآن دا بيبقا احساس جوا الشخص ايلى بتتكلم عنة انا مدخلتش جواة

اما بالنسبة للحب من اول نظرة فا دى حاجة فعلا" صحيحة وبتحصل كتيرر

المهم الواحد يكون مخلص فى حبة للشخص ايلى بيحبة ويحترمة ويقدرة

موش هغلس كتيرررررر ههههههههههه

ثانكس على القصة الجميلة دى
بنت البابا كيرلس
بنت البابا كيرلس
العضو الماسي
العضو الماسي

مش مجرد قصه _(يـوسف)_ Empty رد: مش مجرد قصه _(يـوسف)_

مُساهمة من طرف service الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 11:25 am

I love you بعد احترامى لصاحب القصة واحترامى لمرمر طبعا الحب ممكن يجى من اول نظرة بس وتانى حاجة والى انا كنت محتار فيها اننا ممكن نحب من غير نظارت او نظرة فعلا فى حب بل مشاعر وبل القلب الطيب فا الحب مر طلت بكل شيى فينا اقرب مثل العمى مش بيحبو لزم الحب يا جماعة ربنا معاكو ويعوضكو ازكرونى فى صلوتكو Very Happy Very Happy Very Happy
service
service
ادمين
ادمين

الموقع : https://malkelmalouk12345.ahlamontada.net/index.htm

https://malkelmalouk12345.ahlamontada.net